Gjennom en serviceavtale kan du sørge for at kritiske enheter og systemer overvåkes, og at nødvendige justeringer utføres fortløpende.
Avtalen kan også sikre prioritert service når behovet likevel melder seg eller nye installasjoner skal utføres.
itTeam tilbyr forskjellige typer serviceavtale for å tilpasse oss litt varierende behov hos våre kunder.
itTeam PRIORITET
En ren prioritetsavtale som sikrer at vi er raskt i gang med å løse dine datatekniske utfordringer når behovet melder seg.
itTeam DRIFT
Kontinuerlig overvåkning av løsningen som gir oss mulighet til proaktivt å forhindre at små feil og mangler får store konsekvenser. Med denne type avtale overvåker itTeam server og kritiske enheter, og vil vanligvis kunne utføre nødvendige korrigeringer uten driftsstans.
itTeam PROFF
En kombinasjon av Prioritet og Drift for de bedrifter med høye krav til oppetid.
itTeam TOTAL
itTeam sin Total Serviceavtale tilbyr en total løsning med overvåkning, sikkerhet- og backupsløsninger for ditt firma. Slipp å tenke på om din bedrift er sikret ved brann, havari av datautstyr, Virus, hacking eller Cryptovirus. Jobb med det som er din bedrift sin kjernevirksomhet og ikke kast bort tid på å sette deg inn i alt som må gjøres for å sikre din bedrift.
Vi bruker informasjonskapsler til å levere tjenestene du har forespurt og forbedre opplevelsen på nettstedet. Informasjonskapslene brukes stort sett til å måle trafikk på nettstedet og optimalisere innhold.